I'm on fire!

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-06-03 @ 19:11:41
Träningskläderna är på för första gången på typ en månad. Riktigt illa att det gått så lång tid men nu är det dags igen!
Gymmet nästa med käraste mamma.
Idag är jag grymt jävla puckoglad. Jag vill inte berätta något för någon förrän det är helt hundra procent säkert. Men jag är nästan säker, så jag är glad ändå! Hah, ni fattar förmodligen ingenting men jag berättar så fort jag vet. Hihihihi.

Glöm inte att rösta på mig här
Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Du kommer nog få mycket träningsvärk imorgon om det nu var ett tag sen du tränade ;)



Sv; Haha, ja. Glöm inte testa dom när du städar nästa gg :)

2009-06-04 @ 00:16:36 http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0