I’m begging you to be my escape

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-06-07 @ 18:52:25

Min finfina "ljuslykta" som jag fick när jag fyllde 18!



Söndag, men ingen söndags-ångest! Wonderful.
Har tagit det riktigt lugnt idag, men ändå gjort massa nödvändigt med mamma så som att rösta och övningsköra!

Imorgon i min kalender står det picknick och Frissan! Picknick med klassen (snark men kul att träffa tjejerna igen!) och sen ska jag upp till frisören och slinga kaluffsen. ÅH! Om jag hinner ska jag förbi banken också. Oj så moget det låter, hah. Nu ska jag ta en alvedon och ta ur linserna. Tönt-glasögon, here I come!

Kommentarer
Postat av: Julia

grattis till dina 18år:D

känns det bra?:D

2009-06-07 @ 19:03:35 http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0