en liten sammanfattning

vardagliga funderingar / 4 kommentarer
2009-06-13 @ 16:54:07
lördag idag och jag har inte alls skrivit mycket.
igår gick jag upp tre på natten för att skjutsa mamma och pappa till arlanda. dom är på korfu i två veckor, jag är avis..
hemma i regnet spelade jag monopol med älskling, jag vann överlägset haha. senare på eftermiddagen åkte jag och kära bror till våran morbror på lite födelsedagsfika. trevligt att träffa släkten! när vi kom hem vid 22 så var det lite småkrök hemma hos oss med nära och kära. trevlig kväll och läggdags vid tre med adam och katten!

idag regnar det, igen. jag har bara segat runt i myskläder, adam fick revansch på monopol (den jäveln vann!) och nu måste jag göra lite nytta. huset är dammigt och stökigt, tvätthögen är stor och kylskåpet tomt.
ikväll ska jag och brorsan ha lite film-mys. mamma hade köpt FYRA paradise-askar som jag gott kan trycka i mig. tack älskade mamma, jag saknar dig. <3

långt inlägg, men jag ville ge er en update. nu ska jag logga in på mina gratis-sidor. Püss.


min älskade zebra-klänning från H&M åkte på igår!

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Svar: Aw tack :) Vad gör du då ?

2009-06-13 @ 17:31:57 http://mramin.blog.se
Postat av: Lisuus

sv: supermysigt att träffa er igår <3 jaaa vi måste ses massor då! :o kommer sakna dig med :(



Jaa jag hatar vädret här hemma >.< tack gud att jag ska åka ifrån det (a)

åh den klänningen är fin! :)

2009-06-13 @ 19:21:06 http://lisuus.blogg.se/
Postat av: N*A*T*Z

4 paradise askar de var icke dåligt, låter som en fulländad kväll :D

2009-06-13 @ 20:36:45 http://frankenreiter.blogg.se/
Postat av: lisa & amanda

sv: ja, man vet ju aldrig om det blir så.

men det är ju som sagt en dröm!

fast jag är ganska så säker på det där med aupair! :)



- ja flytta utomlands hade varit underbart!

2009-06-14 @ 15:25:49 http://deuxvies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0