änglar och demoner

sevärt, läsbart och örongodis / 0 kommentarer
2009-06-10 @ 10:52:15
Igår var det mysig bio för mig och älskling på Saga. Vi såg Änglar och demoner!


Påven har dött och man ska välja en ny. Då kidnappas fyra av kardinalerna och en behållare med antimateria som innan 00.00 kommer explodera och göra så att hela Vatikanstaden förstörs. De fyra kardinalerna hotas att bli brutalt mördade en efter en. Självklart ringer man in symbolexperten Robert Langdon (Tom Hanks) för att kunna hitta de kidnappade.


Jag tycker att filmen är riktigt bra! Trots all dålig kritik jag läst och hört om innan så var den grymt bra. Jag blev förvånad många gånger, den var oförutsägbar, spännande och intressant. Man behöver inte ha sett "Da Vinci koden" för att kunna se "Änglar och demoner". Men jag rekommenderar båda för det är två himla bra filmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0