En shopaholic får en syster - Sophie Kinsella

sevärt, läsbart och örongodis / 0 kommentarer
2009-07-01 @ 20:12:18


Nu är den utläst, och jag är verkligen nöjd. Precis som jag varit när jag läst ut dom andra shopaholic-böckerna!

En shopaholic får en syster handlar om Rebecca Brandon som nyligen kommit hem från sin nästan ett års långa bröllopsresa. Hon och maken Luke har rest världen runt och har nu bestämt sig för att åka hem. När de kommer tillbaka till London är inget sig likt. Beckys bästa vän har fått en ny bästis och hennes föräldrar beter sig väldigt underligt. Det visar sig att Becky har en jämnårig halvsyster! Hon föreställer sig hur dom ska shoppa, ge varandra manikyr, gå på spa och massa girls-stuffs. Men, det blir såklart inte som hon tänkt. Hennes syster Jess, är en riktig snåljåp. Hon avskyr shoppingcentrum, tjejfilmer och älskar stenar... Kanske inte Beckys soulmate, men i slutändan blir det faktiskt helt okej.

Den är hysteriskt rolig, galen, tjejig och helt underbar.  Jag älskar Sophie Kinsella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0