förvirrad morgon

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2009-01-20 @ 10:02:12

Godmorgon läsare!
Åter igen sitter jag näthandel lektion. Idag börjar vi på vårat lilla projekt, vi ska nämligen göra en egen internetshop! ska faktiskt bli ganska kul, jag gillar ju det här med html-koder osv.

Imorse var jag riktigt snurrig och trött. Klockan ringde kvart över sex, första lektionen började åtta, ställde den lite extra tidigt för att jag skulle hinna tvätta håret utan att stressa. Men ungefär 8.07 klev Jenny upp... Så jag stressade sönder och hann till den andra lektionen. Tur för mig så var första lektionen inställd så jag missade egentligen ingenting! Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0