början på nånting nytt, nånting bra

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2009-01-01 @ 21:02:26
Första januari 2009.
Ett helt nytt år, inget som har hänt, inga förväntningar.
Bara nya möjligheter till att göra det här året bättre än 2008.
Jag känner på mig att det kommer bli bra.
Har inga speciella nyårslöften. Det är väl lite det gamla vanliga.
Äta nyttigare, träna oftare osv.
Har i alla fall lovat mig att jag ska sluta shoppa onödiga saker!

Första dagen på det nya året har jag spenderat med älskling.
Vi har bara myst och tittat på Desperate.
Nu ikväll har jag svullat pizza och tittat på VS-fashion show. Kärlek!
(börjar med nyttigheterna imorgon va...? hehe..)

Nu börjar day after tomorrow  på trean så ska kanske kika lite på den.
Men nu people, är jag förhoppningsvis taggad på att blogga igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0