BlondinBella ute i Lets dance

sevärt, läsbart och örongodis / 4 kommentarer
2009-01-23 @ 22:59:55
Det blev ytterligare en lung hemmakväll framför tvn. Tittade på Lets dance, åt kladdkaka och choklad. Mys!
I kvällens avsnitt stog det mellan Kitty och Blondinbella, jag tycker att äckliga Carl Jan skulle åkt ut men nej han stannar tydligen.. Mellan Kitty och Blondinbella tycker jag absolut att Bella skulle fått stanna kvar! Gillar hennes energi. Hon kanske inte är bäst på dansgolvet, men man blir av någon anledning glad av den tjejen.

Vad tycker du, Kitty eller Bella?


Bild lånad från wlisa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag tillhör nog skaran som inte tål denna lilla söta blondinbella. Haha jag tror jag tycker helt tvärt emot dig i let's dance!

Så äckligt lycklig att Bella inta kan dansa och fick åka ut! Och sen har vi ju finsmakar C-J, haha vilken härlig man och det trodde jag verklig inte jag skulle säga om en "schtekare"/finsmakare!

GO C-J, GO C-J EY EY!!! Rock On!

2009-01-26 @ 17:55:54 http://thedoll.webblogg.se/
Postat av: Emeli

Jag tål verkligen inte blondinbella . jag vet inte varför , jag tror bara att hennes sett får alla att reagera på något sett . visst, hon är smart, men sättet hon agerar på kan jag inte låta bli att störa mig på. endå tycker jag att kitty skulle åka istället, hon är verkligen dålig på att dansa. det är ju trots allt en danstävling :)

2009-01-26 @ 18:29:54 http://mlisegna.blogg.se/
Postat av: jeanette

Yes, tycker också att Carl Jan skulle åkt, håller med om att han är väldigt äcklig på något sätt. Och sen har jag faktist inte sett på Lets Dance så mycket, så vet inte vem av Kitty och Blondinbella som är bäst på att dansa! :D

2009-01-26 @ 18:39:31 http://jeanettef.blogg.se/
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

haha ja hon var ju så söt och charmig :) haha

2009-01-29 @ 14:31:52 http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0