Vilken shoppingtyp är du?

/ 2 kommentarer
2009-02-20 @ 14:18:51
Gjorde precis ett test på Glamours hemsida om vilken shoppingtyp jag är. Ganska roligt tidsfördriv när man har tröttnat på att ligga i sängen... Tack gud för den här nya nässprayen som hjälper mot både rinnsnuva och nästäppa, Otrivin tror jag minnsan att den heter.



Detta blev resultatet på mitt shoppingtest:

Impulsiv

Den impulsiva shopparen kan inte ta så mycket som ett steg in i en butik utan att komma ut med femtioelva påsar som du sedan gömmer för eventuell sambo. Kännetecknas av en välfylld garderob, men inget att ta på sig. Den impulsiva shopparen har också ett mantra för att övertyga sig själv: "ingen fara, öppet köp, jag kan lämna tillbaka den." Vilket du, om vi ska vara ärliga, aldrig kommer att göra.
Jag tycker inte att det stämmer SÅ bra om jag ska vara ärlig. Har allt mer börjat strunta i att köpa onödiga saker och istället tänker efter vad jag verkligen behöver och vill ha. Prioritera!


Kommentarer
Postat av: Fatma

haha jag blev Strategisk :p

2009-02-20 @ 19:11:40 http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Clara Carlberg

Vilken superfin header, tjejen! :) Jag gjorde också testet, fick samma resultat. Jag brukar skriva upp vad jag behöver innan shoppingrundan, men det blir ju oftast typ hälften av listan och massa småsaker jag inte alls behöver! X) vilken affär handlar du mest på?

2009-02-20 @ 19:40:38 http://mylifeyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0