vardagslyx som jag älskar

vardagliga funderingar / 3 kommentarer
2009-02-25 @ 18:10:41
Hej onsdag!
Dagen har varit underbar. Ställde klockan på åtta, hade en tid på ElisabethSkolan klockan tio. En klassisk ansiktsbehandling var bokad! Åh så skönt det var. Ånga, inpackningar, krämer, massage i en hel evighet, prynplock och såklart lite porklämning. En och en halv timme senare hämtade mamma och jag ut biljetterna till "I taket lyser stjärnorna". I väntan på filmen åt vi god kebabtallrik på söderhallarna. Strax ska jag gå över till Lisa. Tanken är att vi ska färga hennes hår! Vad vi hittar på sen vet jag ännu inte. Hur har din dag varit då?


bild lånad från ElisabethSkolan

Kommentarer
Postat av: Lisuus

mah! det låter fantastiskt :D jag vill också haha (a) ååh, ja nu blir det färgning minsann!

2009-02-25 @ 19:23:54 http://lisuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter helt underbart!

2009-02-25 @ 19:53:20
Postat av: hanna

åh låter skönt med spabehandling! :)

2009-02-26 @ 15:05:55 http://johanssonhannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0