mysko huvudvärk och strålande sol

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-02-28 @ 10:51:23
Godmorgon bloggen!
Idag är det lördag, imorgon är det söndag och sen är lovet slut. Vart tog det vägen? Hm..
Hela dagen igår hade jag konstant huvudvärk, jag som aldrig brukar få det! Isch. Idag är det lite bättre men det gör fortfarande ont och jag blir galen. Får hälla i mig mängder med vatten så kanske det blir bättre?
Hoppas på att Lisa ska vakna snart och svara på mitt sms! Måste åka till stan idag för ytterligare jakt på praktik, att det är underbart väder är bara ett stort plus. Puss på er!

btw #1. igår kom mitt presentkort hem från gratismakeup! Gissa om jag är happy happy...
btw#2, Lisus klippte sig igår och jag tycker det blev så jäkla snyggt! Check it out













Lisuus.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du, när jag har sådär snuskigt ont i skallen så brukar jag blanda 1 treo i ett glas, och ta två panodil. Det funkar perfa :)

2009-02-28 @ 11:11:46 http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0