den mysigaste helgen på länge

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-02-15 @ 16:58:43
Denna helg har jag sett tre filmer! alla var bra på sitt sett, kommer skriva om dom senare ikväll.
har spenderat mesta tiden med älskling och det har vi verkligen behövt. så mysigt att titta på film, laga mat, ha levande ljus, äta godis, sova och bara ta det lugnt en hel helg. han blev glad för min "adam&jenny-bok" som jag hade klippt och klistrat ihop. bilder på oss genom året, texter och ord som betyder mycket. jag blev faktiskt lite stolt över det jag till slut fixade ihop. av älskling fick jag geléhjärtan med socker (åh vad jag älskar dom... mums!!) och kärlekscheckar! åh, min pojkvän, romantikern. Jag blev riktigt glad, han förvånade mig faktiskt :)


  
   
Det fanns fler checkar men dom här var några av mina favoriter. <3

Kommentarer
Postat av: Em

åååh så sött =)

2009-02-16 @ 08:02:01
Postat av: Adam

Mwahahaha! <3 Du får ta och använda den någon gång ;) Jag vill liksom ta hand om dig ^^ PÖSS på dig min söta tjej! Älskar dig!

2009-02-20 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0