tre veckor

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-12-03 @ 19:40:28

Adventsljusstakarna är framme. Lukten av pepparkakor, glögg och mandariner. Underbar belysning i city. Härlig skyltning i alla butiker. Och äntligen frost i gräset. Är det bar jag som är helt fylld av julkänslor? Det är så mysigt! åh, jag älskar julen. Ungefär lika mycket som när jag var liten. Om inte mer nu, hehe.
Bara tre veckor kvar. Jag har redan börjat med julklapparna. Julbord i Gamla Stan på lördag. Jullov om drygt två veckor. Det känns så toppen!

Dessutom kan jag berätta att mitt UF-företag har fått en plats på Stockholmsmässan! Snart är vi igång på riktigt och då ska självklart ni läsare få ta del av våra snyggsnygga ringar.


Kommentarer
Postat av: Freja

svar : tack vad glad jag blir :)



åh vad kul att ni har fått plats på mässan och jag älskar julen :D kramkram :*

2009-12-03 @ 20:03:24 http://lollipopshop.blogg.se/
Postat av: Rosita

Åh, kul med UF-mässan! :)

2009-12-03 @ 21:29:58 http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0