Jumper (2008)

sevärt, läsbart och örongodis / 3 kommentarer
2009-08-24 @ 19:11:54
Bra film med snygga skådisar så som Rachel Bilson och Hayden Christensen.
Handlar om David som upptäcker att han har förmågan att förflytta sig, var som helst, när som helst. Ena sekunden är han i Kina, nästa ögonblick befinner han sig hemma i New York. Självklart är det inte bara fördelar med denna egenskap utan det finns en grupp människor som tycker att så kallade Jumpers, inte ska få leva.


Helt klart sevärd!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag håller med om att all sport borde vara jämnställd! Varför göra en sån skillnad?



Filmen du skrev om här, jag håller med om att den är bra! Och passar på att tipsa om Push, den är i liknande stil och riktigt bra.

2009-08-24 @ 19:36:44 http://lindakarlstrom.blogg.se/
Postat av: l i s a

åh jag har för mig att den var bra, men har glömt! får ta och se den igen haha :)



sv: ja det tycker jag med :D det känns bra att vara glad ^^

2009-08-24 @ 19:47:00 http://lisuus.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar: aww, tack vännen! du är också söt! :) vad gör dudå? :D kram!



Jag ska nog se jumper någon dag, för den går på canal +


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0