if you don't shoot, then how am I supposed to hold it?

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-08-27 @ 19:47:08

det blir bannemig aldrig hur man tänkt sig. när du vaknar vet du aldrig hur dagen kommer arta sig, eller vad som kommer hända, eller om du kommer må på samma sätt när du går och lägger dig som när du steg upp.
allt kan vända över en dag, verkligen allt. du säger att du försöker, men tror du inte att jag gör det? jag gör allt jag kan, orkar och vågar för att det inte ska bli som förr för mig. det är min absolut största rädsla. att mitt liv ska bli som det var förut. men det känns säkrare med dig, men det verkar inte du inse för fem öre. du verkar bara tro att jag anklagar dig, säger att du bara misslyckas, att du inte anstränger dig tillräckligt. men det har jag aldrig påstått. man kan alltid försöka mer, men jag har aldrig klagat på att du inte anstränger dig.
vi sa för alltid, jag tänker hålla mitt löfte. och jag hoppas av hela min själ att du håller ditt.

do you belive in love and happiness?
I know I do.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Lät inte alltför bra det där... :/

2009-08-27 @ 20:27:53 http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0