filmtips någon?

vardagliga funderingar / 3 kommentarer
2009-08-17 @ 12:07:11
Godmorgon! hoppas ni sovit gott. det har jag, fast för länge. den här veckan måste jag börja ställa om dygnet, skolan börjar ju snart och då kan man inte ligga och dra sig till elva!

Jag blev hur som helst medlem på Lovefilm igår. En månad gratis hyr-film! Jag har lagt till typ 26 filmer på min lista men vill ha fler. Så har du någon film du sett som är bra, eller någon du bara vet är bra så tipsa mig! Jag kommer självklart skriva om alla filmer jag ser så vänta er många film-inlägg från mig.

Nu ska jag kika in i kylen och se om vi har något ätbart. I sure hope so.


de flesta har jag inte sett, och vissa bara älskar jag och måste se igen.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

Godmorgon, lite sent haha :) Jag såg att du hade kommenterat det i min blogg, hmm filmtips? :) Jag skulle vilja se bröllopsduellen ;) Jag vet en jättebra film, den heter Honey! Med Jessica Alba i huvudrollen. KRAM!

Postat av: Ida Björck

nej bloggen kommer inte tas bort :)



filmtips? hm, wedding crashers :D haha den är så grymt rolig så det är inte sant, typiskt min humor

2009-08-17 @ 14:26:27 http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Rosita

17 again är bra :)

Vet dock inte om den har kommit ut ännu.

2009-08-17 @ 15:56:25 http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0