090831

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2009-08-31 @ 10:07:12

godmorgon!
idag är det sista augusti. och det märks när man tittar på termometern. inte ens femton grader ute idag! burr, snart åker halsduken på. solen skiner visserligen så det känns rätt mysigt.
jag har en grym sovmorgon idag, börjar inte förrän tolv. så jag ska ta det riktigt lugnt hela morgonen. hinner nog visa en bild på dagens outfit också.

en liten fråga bara. är jag för kräsen när jag vill ha kommentarer på mina inlägg och inte bara ett svar på det JAG kommenterat? tycker sånt är så himla trist, oftast raderar jag dom bara.
mina inlägg kan väl knappast vara så ointressanta att det inte ens finns ett litet ord att säga om dom, eller?´


etttvåtrefyrafemsex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0