Vilken färg har själen, älskling?

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-04-14 @ 20:41:27
Våren är äntligen här. Sommaren är inte alls långt borta.
Jag fyller arton om drygt en månad.
Till slut har jag kommit igång med övningskörningen.
Adam och jag har kommit närmre varandra, fått en bättre relation än vi nånsin haft.
Jag har på riktigt börjat snåla med mina pengar, och sparar till viktigare saker istället.

Det finns något jag längtar efter. Saker jag vill ska hända, snart.
Något att sträva emot. Mål. Något att se fram emot.
Något att helt enkelt kämpa för, kämpa för att det ska bli sant.

Det känns inte meningslöst och tomt, längre.
Mitt liv har av någon anledning, fått en ny start.
Nya krafter, nya målsättningar, laddade batterier.

När hände det här, kan man fråga sig.
Jag har ingen aning. Men det har hänt, och det älskar jag.
Jag är lycklig, yes I am.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Vad kul att höra att du är lycklig! :D

blir så glad för din skull!

2009-04-15 @ 11:32:37 http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0