Marley och jag

sevärt, läsbart och örongodis / 2 kommentarer
2009-04-18 @ 16:41:29


"Marley och jag" är en komedi, med ett väldigt sorgligt slut.
Jag älskar den rakt igenom. Det är en ärlig film som handlar om Jenny (Jennifer Aniston) och John (Owen Wilson). De har nyligen gift sig och börjar om sitt liv i en ny stad. Jenny får en hundvalp, Marley, i födelsedags present. Marley är allt annat än lydig och lugn, och när Jenny och John väntar sitt första barn, förändras allting ganska drastiskt.
   Det är en underbar film. Den får mig att tänka på framtiden, och på det tidigare som har hänt. Jag har aldrig gråtit på en bio, igår var första gången. Den var så fruktansvärt sorglig, speciellt om man varit med om samma sak. Jag vill inte avslöja slutet, blir bättre för den som vill se den. :) Jag kan varmt rekommendera "Marley och jag"!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh vill se den filmen!

2009-04-19 @ 14:15:33 http://sofiewesterberg.blogg.se/
Postat av: Lisuus

åååh jag vill verkligen se den! kommer nog bli plågsamt >.< men den verkar så söt!

2009-04-19 @ 19:05:33 http://lisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0