Tisdag

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2008-09-16 @ 12:35:16
Hej bloggen!
Har en lektion kvar i skolan, inköp och varuhantering vilket är så roligt som det låter... blä.
Efter skolan ska jag upp till centrum en stund, vänta tills älskling slutar. Då tror jag vi ska åka hem till mig och titta på Mumien. Vi har ju pratat om det i evigheter men det blir aldrig av! Om vi ser den, skriver jag om den ikväll, när jag kommit hem från träningen.

Linn sötnos (linnireneforsberg.blogg.se) gjorde en VÄLDIGT fin header till mig igår. Har dock inte hunnit ladda upp den som ni kanske ser, men ikväll ska jag försöka hinna med det också.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får en finfin tisdagskväll! kram!

2008-09-16 @ 15:32:24 http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja verkligen :D

2008-09-16 @ 17:35:52 http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0