suck.

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2008-09-09 @ 17:10:31
Det blev ingen praktik på Vero Moda. Käraste Bobby ringde dit idag (dom skulle ju ringt mig igår och bekräfta allt men icke) och då säger butikschefen att det inte blir något! Liksom what? När jag var där var det 99.9% säkert, hon skulle bara ringa och dubbelkolla med distriktchefen, för hon visste inte hur man gör med papper osv. Men då blir det ett nej. Tack för den liksom. Men men, det var pga att dom inte har mycket att göra så jag skulle väl bara "vara ivägen". Hellre då att jag får en praktik där det finns massor att göra så att jag lär mig något.

Så förmodligen åker jag till Farsta C på torsdag och kollar runt. Får göra en lista på förslag innan hihi.
Idag har jag varit  i centrum med Stefanie & Madde, mys! Dom köpte massa fina grejer. Jag däremot, fortfarande pank.
Ikväll blir det vattenträning ofc, och sen hem till sängen.

PUSS!/Jenny

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du får din praktikplats gumman! kram!

2008-09-09 @ 23:15:50 http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jonna

tack sötis ;)

2008-09-10 @ 13:34:30 http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0