höst gör mig deprimerad

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-09-18 @ 15:33:59
Det här vädret alltså.. Kylan, grått, småregnigt hela tiden. Det är verkligen inte bra för psyket! Usch. Är jättetrött hela tiden, sover dåligt på nätterna men även om jag inte gör det, är jag trött hela dagen efter. Inte kul alls.

Så idag när jag kom hem från en kaosisk skoldag,
(MASSA girlfights, ajaj säger jag bara...) 
då hamnade jag i säng det första jag gjorde. Sov fram och tillbaka och nu sitter jag här.

Idag händer inte mycket. Har bokat vattengympa ikväll men vet ej om jag pallar. Brorsan kommer hem och ska sova hemma inatt, vill umgås lite med honom men jag får se hur det blir!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vattengympa låter skoj!

2008-09-19 @ 11:35:52 http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0