Godnattis

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2008-09-24 @ 22:07:56
Okejdå, det blev finare väder och jag blev gladare! Tack vare älskling såklart.
Det var riktigt skönt att simma, dock blev det inte så länge för A slutade tidigare än vad jag trodde, men men!
Bättre än ingenting.
Dagen har varit superskön. När vi kom hem till mig vart det direkt in i köket för att göra toast! Åh vad det är gott. Efter vi ätit så... somnade vi! Haha, typiskt oss tröttmössor. Jag älskar att sova med dig så det kändes bara bra.
Klockan närmare sig tio, så jag tror jag ska dra mig ner till kojs. Börjat försova mig allt mer och mer,
någon som har tips på hur man kommer upp på morgonen?

Godnatt,

Kommentarer
Postat av: molly

sv: Tack så jätte mycket!

2008-09-24 @ 22:21:20 http://mews.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: tacktack :)

puss!

2008-09-25 @ 09:59:05 http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0