Fashion

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2008-09-23 @ 13:32:12
Jag blev utmanad av Sanda att göra den här lilla listan, självklart gör jag det!

1. Spets - kärlek, kärlek och återigen kärlek! Älskar det på leggings och tröjor, så fort studiebidraget kommer ska jag köpa något i spets!
2. Höga stövlar - Funkar till allt. En riktig klassiker!
3. Vadlånga kjolar - Nejtack. Inte ens mormor passar i det...
4. Baggy jeans - Riktigt hett till ett par pumps! Bekvämt är det också.
5. Det dressade modet - Inte riktigt jag men det är fint!
6. Kilklackar - Det är fint men på vissa skor kan det bli största floppen.
7. Capen -  Njaa.. Jag tänker bara på mina gamla syslöjdslärare så det får bli en diss från mig.
8. Leopardmönstrat - Nej, det har jag tröttnat på. Förut var det en stor favorit men inte längre. Det känns off!
9. Kappor i glada färger - Det är riktigt snyggt! Dessvärre tror jag aldrig att jag skulle använda det men det är ändå skitsnyggggt!
10. Rutigt - Åh! Älskar, långa skjortor i rutigt gillar jag verkligen.
11. Väst - Västen blir aldrig ute. Gillar inte riktigt stickade västar men det finns några riktigt fina! Speciellt svart väst på vit skjorta, åh...
12. Hatt o andra huvudbonader - Hm.. Alltså, jag kan inte bestämma mig. Själv skulle jag aldrig använda hatt, men det kan vara fint på vissa. Mössor räknas väl som huvudbonad (?), så på den blir det hiss!

Jag utmanar Sofie, Linn & Stefanie!

Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

nice :)

2008-09-24 @ 09:16:46 http://izmir.blogg.se/
Postat av: Camilla, fixar bloggdesigner!

Hmm gillar inte spets...

2008-09-24 @ 19:42:39 http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0