En klapp på axeln

vardagliga funderingar / 3 kommentarer
2008-09-22 @ 21:09:01
Idag känner jag mig sådär extra nöjd. Gick på psykologin (även fast vi hade fem timmars håltimme), har städat mitt rum, pluggat engelska och bränt en skiva som jag så länge tänkt göra! Det känns som att jag gjort saker som jag länge planerat att göra & det gör mig nöjd mihi. Så nu återstår det att sätta på mig, ja "pyjamasen", bre en macka eller liknande, och krypa ner i sängen med mobilen och en bok. Måste läsa ut den där jädrans boken nångång, det blir ju aldrig av! Attans attans.

Vad har du gjort, när du känner dig nöjd med dig själv?
Kisses & Goodnights.

Kommentarer
Postat av: thomas

bre haha bara jag som reagera på de?

2008-09-23 @ 01:14:17
Postat av: Emelie Talvis

godnatt :)

2008-09-23 @ 01:22:13 http://etalvis.blogg.se/
Postat av: sofia

åh tack va snäll du är:)

2008-09-23 @ 06:46:41 http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0