bad update

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2008-09-08 @ 18:04:27
Sorry folket, men jag har verkligen inte varit på humör för att skriva. Totalt slut på idéer och nej usch. Helgen har varit bra, spenderade den med älskling. Åkte till stan igår, hittade asfina stövlar på skopunkten som jag ska köpa när studiebidraget ramlar in på kontot.

Idag har jag haft en okej dag i skolan, jobbigt med våran två timmars håltimma bara (det är så på schemat, ALLTID!). Men då åkte jag hem och fixade lite grejer så mamma min blev glad hihi.

Ikväll ska jag ta det riktigt lugnt. Lägga mig i sängen och titta på tv hela kvällen lång. Åh vad jag ser fram emot det!
Puss, Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0