jag blir galen

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-10-13 @ 19:25:56
Bloggen bara krånglar för mig! Har försökt uppdatera flera gånger men det går aldrig att spara inläggen, usch!

Min helg har varit toppen, såg ut ungefär såhär:
Älskling kom till mig tidigt på lördagmorgonen. Vi hade en absolut chilldag med Desperate Housewives, promenad till maxi för att köpa godis, och jag färgade hans hår. Mycket fint blev det!
Bara massa mys hela helgen. Fick ett par skor av mina älskade föräldrar också. Tackar tackar.

Praktiken idag har gått bra. Dagen bara försvann och helt plötsligt var det dags att gå hem. Hoppas resten av veckan går lika fort, jag längtar redan till helgen...
PUSS

Kommentarer
Postat av: STEFANIE

kul att vi jobbar så nära nuu :D:D

2008-10-13 @ 19:37:48 http://sstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0