onsdag

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-11-26 @ 10:34:13

Halva veckan har gått, yes.
Det här känns som en bra dag. Det snöar utomhus, skoldagen är snart över, då ska jag till centrum och kika lite i affärer och sen möte älskling. Idag åker vi hem till mig och till middag ska vi steka pannkakor åt familjen. Haha, hur ska det gå?
Ser fram emot kvällens aqua-spinning. Åh vad länge sen det var! Träningsvärk imorgon...?

Gillar ni mina "dagens vill ha"? Jag tycker det är så roligt att göra sånna så om ni vill, fortsätter jag med det!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag kan säga som så att hade jag haft pengarna hade jag köpt den tröjan.

för ja - i loved it!

2008-11-26 @ 10:57:28 http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0