i behov av hjälp

/ 2 kommentarer
2008-11-02 @ 15:39:26
Hej kära läsare!
Nu är det så att jag har kommit i en fas då jag verkar bli förkyld/sjuk hela tiden. För någon vecka sen fick jag ju sjukanmäla mig från praktiken, huvudvärk, hängig osv. Nu igår började jag känna mig hängig och hade smått ont i huvudet igen. Idag är jag i princip "sjuk". Skulle verkligen uppskatta lite tips och råd!
Vad gör du när du blir sjuk, eller förkyld? Några skumma huskurer som faktiskt fungerar?
Lämna en kommentar blir jag glad!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ja håkan är verkligen sommarmusik :]

2008-11-02 @ 16:50:22 http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Jenna

Har du provar att dricka Echinagard-droppar eller Röd Solhatts-extrakt? Finns på apoteket eller hälsokostaffärer.

När jag känner att en förkylning är på gång så brukar jag ta såna, det brukar hjälpa.

2008-11-02 @ 17:28:10 http://lifeofladyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0