Trötter

shopaholic / 2 kommentarer
2008-07-29 @ 16:56:21
Hemma igen efter en dag på Ikea. Känner mig riktigt seg nu, vill bara sova!
Hittade massa fina prylar på Ikea, provade flera sängar också, ska spara ihop så jag kan köpa en större. Sen vill jag ju köpa en ny garderob, ni vet en sån som man plockar ihop allting själv? Åh, dom blir så perfekta.

Detta är vad jag fick, plus några korgar.

lampa från IKEA
Turkos lampa


plastgrej som man egentligen har bestick i,
men det funkar lika bra för smink & nagellack!


Puss, Jenny

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack! :) fina nagelack, jasså åh va trist :(

2008-07-29 @ 23:29:25 http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: alexandra

Sv: Håller med, Nicole är abslout snyggast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0