Njutning

vardagliga funderingar / 3 kommentarer
2008-08-15 @ 16:00:20
Gud så skönt! Mamma och jag tog en slinga på 5km, gick och joggade. Superskönt!  Väl hemma tog jag en lång dusch med peeling och hårinpackning. Nu har jag rensat och fixat lite med mina höstkläder. Har två lådor under sängen, i den ena lägger jag det jag vill sälja/bli av med, och i den andra är det höstkläder och mjukiskläder (jag har otroligt mycket träningskläder!). Hittade massa kläder jag som jag glömt bort och tröttnat på, men som jag nu kan tänka mig att använda. Ett riktigt bra tips är att göra som jag!

Ikväll har jag inga planer alls. Lite trist men ändå rätt skönt. Är öppen för förslag!
Puss, Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo, väldigt! :D

2008-08-15 @ 16:16:01
Postat av: sofia

sv: ja men gymmet va stänmgt så de blevraka vägen hem igen x)

2008-08-15 @ 19:05:11 http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: veronica

svar: haha jo det måste vara det. Tur att man inte är ensam om det då. :P

2008-08-15 @ 19:26:52 http://vgl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0